Ομιλία της Υφυπουργού Εσωτερικών (τομέας Μακεδονίας και Θράκης) Κατερίνας Νοτοπούλου σε ημερίδα για το κυκλοφοριακό και τις αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη.

Διαχρονικό ζήτημα που ταλανίζει τις πόλεις και ταλαιπωρεί τους πολίτες χαρακτήρισε η Υφυπουργός Εσωτερικών (τομέας Μακεδονίας και Θράκης) Κατερίνα Νοτοπούλου το κυκλοφοριακό, στην ομιλία της, σε ημερίδα που διοργάνωσε σήμερα η Voria.gr.

«Αποτελεί κοινό τόπο, ότι τα δίκτυα μεταφορικών υποδομών, επηρεάζουν σε σημαντικό βαθμό, τόσο την οργάνωση του χώρου όσο και των διαφόρων οικονομικών δραστηριοτήτων. Ασφαλώς και ένα αξιόλογο δίκτυο δεν αποτελεί από μόνο του το αποκλειστικό συστατικό της ανάπτυξης, ωστόσο δημιουργεί τις αναγκαίες προϋποθέσεις για την επίτευξή της. Στο πλαίσιο τούτο εντάσσεται και ο κυκλοφοριακός σχεδιασμός μιας πόλης, ως αποτέλεσμα του δικτύου υποδομών και της οργάνωσης των μεταφορών» τόνισε στην ομιλία της η κα.Νοτοπούλου.

Χαρακτήρισε το κυκλοφοριακό στη Θεσσαλονίκη ως ένα διαχρονικό πρόβλημα και αναφέρθηκε στις διάφορες πολιτικές που ασκήθηκαν.

«Έχω την αίσθηση ότι μολονότι η πόλη αυτή έχει μελετηθεί πολύ, ωστόσο τούτο δεν φαίνεται να έχει αισθητό αποτέλεσμα – ή αν θέλετε όσο θα μπορούσε να έχει – στους κατοίκους που διαμένουν και κυκλοφορούν σε αυτή» είπε χαρακτηριστικά η Υφυπουργός.

Αναφέρθηκε εκτενώς στο ΜΕΤΡΟ και στον ΟΑΣΘ, ως δυο σημαντικά ζητήματα στα οποία η κυβέρνηση επέδειξε ιδιαίτερη βαρύτητα και στόχευση.

«Στην πόλη που κάποτε χτίστηκαν πολιτικές καριέρες σε μια ‘τρύπα’ του μετρό, εμείς προτάξαμε τον ρεαλισμό και την ειλικρίνεια. Και δουλέψαμε. Και η πραγματικότητα είναι, ότι στη διάρκεια της θητείας της κυβέρνησης μας το έργο του μετρό ξαναμπήκε στις ράγες της υλοποίησης» υπογράμμισε η κα. Νοτοπούλου.

Η Υφυπουργός αναφέρθηκε ακόμη στην κοινωνική διάσταση του έργου με την επέκταση του ΜΕΤΡΟ στη δυτική Θεσσαλονίκη, η οποία αποτελεί προτεραιότητα για την κυβέρνηση.

Σε ότι αφορά στον ΟΑΣΘ , επεσήμανε ότι η κυβέρνηση σταμάτησε την κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος εξοικονομώντας σημαντικά ποσά, και εξασφάλισε τις θέσεις εργασίας αλλά και τη δωρεάν μετακίνηση ανέργων.

Σημείωσε ακόμη, πως ο στόλος των λεωφορείων σύντομα θα ενισχυθεί και θα αναβαθμιστεί.

«Η Θεσσαλονίκη – και για τούτο εργάζεται εντατικά η κυβέρνηση και η διοίκηση του δήμου, δεν είναι πια η συμπρωτεύουσα της παρακμής. Γίνεται ηγέτιδα στα Βαλκάνια, μητρόπολη της ΝΑ Ευρώπης. Αυτό απαιτεί ρήξεις με πολιτικά κατεστημένα. Απαιτεί αναθεώρηση του τρόπου ζωής στην πόλη. Απαιτεί συνέργειες και όραμα» τόνισε η Υφυπουργός ολοκληρώνοντας την ομιλία της.