Άρθρο Στάθη Κωνσταντινίδη στο αφιέρωμα της εφημερίδας “ΤΥΠΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ” στην 87η ΔΕΘ

DSC_5383

ΑΡΘΡΟ ΣΤΑΘΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗ ΣΤΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ “ΤΥΠΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ” ΣΤΗΝ 87η ΔΕΘ

(09-09-2023)

«Η ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΟΙΓΕΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΒΗΜΑΤΙΣΜΟ ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΑ»

Η Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη συνεχίζει να πορεύεται με συνέπεια και όραμα, εφαρμόζοντας ένα συνεκτικό πρόγραμμα αλλά και στοχευμένες δράσεις οι οποίες αποδεδειγμένα διασφαλίζουν υψηλούς ρυθμούς οικονομικής ανάπτυξης, προσελκύουν σημαντικό αριθμό επενδύσεων, ενισχύουν την κοινωνική συνοχή, παράγουν νέο εθνικό πλούτο και εγγυώνται αυξημένο κοινωνικό μέρισμα.

Ιδιαίτερα όσον αφορά στη Μακεδονία και στη Θράκη, αλλά και στην πόλη της Θεσσαλονίκης, τα τελευταία τέσσερα χρόνια υλοποιείται ένα πλέγμα παρεμβάσεων που διευρύνουν τους ορίζοντες και τις προοπτικές του τόπου. Ποτέ ξανά, στη Βόρεια Ελλάδα δεν έγιναν τόσα πολλά σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Ποτέ ξανά, δεν διαμορφώθηκε τόσο πλούσια ατζέντα με μεγαλύτερης εμβέλειας  αλλά και σημειακές παρεμβάσεις, που επανασυστήνουν την πόλη μας σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο, αλλά και την επανατοποθετούν στο μέλλον, με το βλέμμα στραμμένο στη Ν.Α. Ευρώπη.

Τα περίπου 1.800 έργα που δρομολογούνται στις τρεις περιφερειακές μας ενότητες, αλλά και τα μεγάλα έργα υποδομών για τη Θεσσαλονίκη, αλλάζουν προς το καλύτερο την καθημερινότητα όλων μας. Το Μετρό, ο Fly Over, η ανάπλαση της ΔΕΘ, το Μητροπολιτικό Πάρκο Παύλου Μελά, το νέο ογκολογικό και το νέο παιδιατρικό νοσοκομείο, οι νέες σχολικές εγκαταστάσεις, η ενοποίηση του παραλιακού μετώπου, το Thess Intec, υπηρετούν την ισόρροπη ανάπτυξη του αστικού ιστού, ώστε το 2030 η πόλη μας να είναι σύγχρονη, λειτουργική και εξωστρεφής με πολλαπλάσια δυναμική από τη σημερινή.

Το ίδιο, σε περιφερειακό επίπεδο, ισχύει με την κατασκευή του Ε-65 που χρηματοδοτείται εξ ολοκλήρου από το Ταμείο Ανάκαμψης, την κατασκευή του Ε-61 που συνδέει την Εγνατία Οδό με τη Δράμα, την Καβάλα και τις Σέρρες,  τις δράσεις του σχεδίου απολιγνιτοποίησης της Δυτικής Μακεδονίας, τον νέο μεθοριακό σταθμό Κήπων και τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης-Τοξότες.

Κάθε έργο, από αυτά που περιέγραψα, αλλά και εκατοντάδες άλλες παρεμβάσεις που σχεδιάζονται και εκπονούνται, αποτελούν μέρος ενός συνεκτικού, ρεαλιστικού και εφαρμόσιμου εθνικού σχεδίου που έχει καταρτίσει η Κυβέρνηση για να αναδείξει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα κάθε περιφερειακής ενότητας και να αντιστρέψει τον οικονομικό και κοινωνικό μαρασμό των προηγούμενων ετών.  Είναι η πειστική απάντηση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο δίκαιο αίτημα της Βόρειας Ελλάδας να της δώσουμε τη δυνατότητα να ανοίξει αναπτυξιακό βηματισμό σε αξιόπιστο χρονικό ορίζοντα.

Μπορεί να ακούγεται ως κλισέ, όμως το εύρος των υλοποιούμενων παρεμβάσεων, δημιουργεί πραγματικά τις προϋποθέσεις για την παραγωγική ανασυγκρότηση του τόπου. Και το πολύ σημαντικό είναι ότι για όλες αυτές τις παρεμβάσεις υπάρχουν εξασφαλισμένα κονδύλια, παρά το αρνητικό διεθνώς οικονομικό κλίμα.

Οι προσδοκίες είναι υψηλές. Δική μας αποστολή στο υφυπουργείο Μακεδονίας και Θράκης, είναι να ανταποκριθούμε με επιτυχία στις προκλήσεις που έχουμε μπροστά μας, ώστε τα επόμενα χρόνια ο τόπος μας να μπει σε μία σταθερή πορεία βιώσιμης ανάπτυξης και προόδου.

Προηγούμενο άρθροΆρθρο του Υφυπουργού Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης) κ. Στάθη Κωνσταντινίδη στο περιοδικό “Επαγγελματικό Βήμα”
Επόμενο άρθροΆρθρο ΥφυπουργούΕσωτερικών (Μακεδονίας και Θράκης) κ. Στάθη Κωνσταντινίδη στο ένθετο της εφημερίδας “ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ” για την 87η ΔΕΘ