Χαιρετισμός του Υφυπουργού Εσωτερικών, αρμόδιου για θέματα Μακεδονίας και Θράκης, Στάθη Κωνσταντινίδη, στην έκθεση του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, με τίτλο: “Επώνυμα Γερμανικά Προϊόντα του Αιώνα”

IMG_6262

IMG_6271

IMG_6259

IMG_6253

IMG_6249

IMG_6269

IMG_6264

Εξοχότατη Γενική Πρόξενε της Γερμανίας στη Θεσσαλονίκη, κα. Σίβυλλα Μπέντικ,

Αξιότιμοι προσκεκλημένοι,

φίλες και φίλοι,

κυρίες και κύριοι,

η έκθεση με τίτλο “Επώνυμα Γερμανικά Προϊόντα του αιώνα”, που πραγματοποιείται από το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό  Επιμελητήριο, στο πλαίσιο των εορτασμών των 100 χρόνων από την ίδρυσή του, υπενθυμίζει ότι το ισχυρό brand αποτελεί διασφάλιση αξίας.

Η καλλιτεχνική προσέγγιση αναδεικνύει το ρόλο της αναγνωρισιμότητας μιας ετικέτας και  πως αυτή επηρεάζει τις επιλογές μας, δημιουργώντας εξοικείωση με προϊόντα και υπηρεσίες.

Δεν είναι η τέχνη της προσέλκυσης αλλά της καθιέρωσης μέσα από την κατάκτηση  της καταναλωτικής εμπιστοσύνης, που οδηγεί στην αύξηση των πωλήσεων.

Σύμφωνα με μελέτες, σήμερα, παρά το γεγονός ότι οι καταναλωτικές συνήθειες αλλάζουν ταχύτερα, ενώ η εξέλιξη των προϊόντων είναι κι αυτή γρηγορότερη, το 64% των καταναλωτών προβαίνουν σε αγορές μετά την προβολή επώνυμου περιεχομένου στα μέσα δικτύωσης, γεγονός που αποδεικνύει ότι η δημιουργία μιας ισχυρής εταιρικής ταυτότητας απαιτεί χρόνο και προσπάθεια, ώστε μια επιχείρηση να ξεχωρίσει σε ένα περιβάλλον ομοιομορφίας.

Όμως, όσο ισχυρή κι αν είναι η στρατηγική του marketing, το brand identity βασίζεται κατά κύριο λόγο στη φήμη και την ποιότητα.

Δυο χαρακτηριστικά για τα οποία διακρίνονται τα γερμανικά προϊόντα που παρουσιάζονται στην έκθεση.

Ελλάδα και Γερμανία έχουν αναπτύξει στρατηγικές και διαχρονικές οικονομικές σχέσεις, αφού το 2022 τα συνολικά κεφάλαια από άμεσες γερμανικές επενδύσεις στην Ελλάδα αυξήθηκαν στα 7,7 δισεκατομμύρια ευρώ, έναντι 7,1 δισεκατομμύρια το 2021, με τη ροή των νέων άμεσων επενδύσεων να ανέρχεται στα 948 εκ. ευρώ, κατακτώντας το υψηλότερο επίπεδο από το 2010.

Και με αφορμή την 88η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, όπου τιμώμενη χώρα θα είναι η Γερμανία, μπροστά μας ανοίγονται πολλές και σημαντικές ευκαιρίες να εμβαθύνουμε και να διευρύνουμε τα πεδία συνεργασίας, αφού το εκθεσιακό γεγονός θα λειτουργήσει ως μέσο εμπορικής δικτύωσης.

Ιδιαίτερα σε μια περίοδο γεωπολιτικών εντάσεων, η αξία της αξιόπιστης και αμοιβαία επωφελούς συνεργασίας έχει ακόμα  μεγαλύτερη σημασία.

Σε αυτή την προσπάθεια, ο ρόλος του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού  Επιμελητηρίου είναι καταλυτικός. Αποτελεί γονιμοποιητή διακρατικών και επιχειρηματικών συμπράξεων  φέρνοντας κοντά τις δυο χώρες.

Με αυτές τις σκέψεις,  κηρύσσω  τα εγκαίνια της έκθεσης.

 

Σας ευχαριστώ.

Προηγούμενο άρθροΣυνέντευξη του Υφυπουργού Εσωτερικών, αρμόδιου για θέματα Μακεδονίας και Θράκης, Στάθη Κωνσταντινίδη, στον City 106,1 Fm και την εκπομπή «Θεσσαλονίκη μου, καλησπέρα», με την δημοσιογράφο Μαρία Σαμολαδά
Επόμενο άρθροΧαιρετισμός του Υφυπουργού Εσωτερικών, αρμόδιου για θέματα Μακεδονίας και Θράκης, Στάθη Κωνσταντινίδη, στην εκδήλωση του Ε.Ε.Θ. με τίτλο “Ο πολυδιάστατος ρόλος της γυναίκας”