ΑΡΘΡΟ ΥΜΑΘ κ. Θ. ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ “TRAVEL MAGAZINE” – “ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕΝΟΥΜΕ Β. ΕΛΛΑΔΑ”

ypes press002
ypes press002

Ως έννοια ο τουρισμός εμπεριέχει τη διαχρονική ανάγκη του ανθρώπου να ταξιδεύει, να γνωρίζει και να επικοινωνεί. Είναι αμιγώς ανθρωποκεντρικός και λειτουργεί ως «γέφυρα» μεταξύ των λαών, αποτελώντας ένα ραγδαία αναπτυσσόμενο τομέα της διεθνούς οικονομίας.

Με τις εκτιμήσεις του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων να προβλέπουν το φετινό καλοκαίρι άφιξη 17 εκατομμυρίων τουριστών στην πατρίδα μας και έχοντας ως στόχο το 2014 να ξεπεράσουν τους 20 εκατομμύρια τουρίστες, η Βόρεια Ελλάδα καλείται να αποκτήσει μια δεσπόζουσα θέση στον ελληνικό τουρισμό, αναβαθμίζοντας το ρόλο της και κάνοντας άλματα στην αύξηση της επισκεψιμότητας.

Ως Βορειοελλαδίτες έχουμε το προνόμιο να ζούμε σε έναν ευλογημένο τόπο που διαθέτει πλούσιο φυσικό και πολιτιστικό κεφάλαιο, το οποίο λίγες χώρες στον κόσμο μπορούν να ανταγωνιστούν.

Έναν τόπο που διαθέτει συγκριτικά πλεονεκτήματα, ικανά να αποτελέσουν άξονες πολύπλευρης τουριστικής ανάπτυξης.

Στο Υπουργείο Μακεδονίας και Θράκης, με όχημα το Τμήμα Τουριστικής Ανάπτυξης και σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ, τις Περιφέρειες και τους ΟΤΑ, αναλάβαμε μια σειρά πρωτοβουλιών που ως στόχο έχουν την προσέλκυση όσο των δυνατόν περισσότερων τουριστών στη Βόρεια Ελλάδα και την ανάδειξη του πραγματικού προφίλ της πατρίδας μας, μέσω της ενίσχυσης των θεματικών μορφών τουρισμού, όπως είναι για παράδειγμα ο οικοτουρισμός, ο αγροτουρισμός, ο πολιτιστικός, ο θρησκευτικός, ο αθλητικός, ο γαστρονομικός, ο συνεδριακός τουρισμός και πολλές άλλες μορφές τουρισμού.
Καταγράφοντας τα συγκριτικά πλεονεκτήματα κάθε περιοχής και αναδεικνύοντας τις ιδιαίτερες δυνατότητες τουριστικής ανάπτυξης κάθε τοπικής κοινωνίας, επιδιώκουμε να καταστήσουμε ελκυστικό τουριστικό προορισμό το σύνολο της Μακεδονίας και της Θράκης.

Γιατί τουρισμός στη Βόρεια Ελλάδα δεν σημαίνει μόνο ήλιος και θάλασσα.
 
Είναι πολλά περισσότερα.

Είναι οι σπάνιοι μεσογειακοί βιότοποι, τα πανέμορφα βουνά με ξεχωριστή χλωρίδα, οι παραδοσιακοί οικισμοί, οι αρχαιολογικοί περίπατοι, το Άγιο Όρος, όλα εκείνα που συνθέτουν τον τουριστικό μας πλούτο.

Συνδυάζοντας όλα τα παραπάνω εμπλουτίζουμε και κοινωνούμε καλύτερα το τουριστικό μας προϊόν, ενισχύουμε το brand name Ελλάδα (Greece all time classic) και κάνουμε πιο αποδοτική την οικονομία μας.

Διότι ανάπτυξη του τουρισμού, σημαίνει ανάκαμψη της οικονομίας, νέες θέσεις εργασίας, αναθέρμανση της αγοράς, επιχειρηματικές ευκαιρίες, προοπτικές επενδύσεων και διαμόρφωση φιλικών σχέσεων μεταξύ των λαών.
 
Φυσικά για να επιτευχθούν όλα τα παραπάνω απαιτείται αγαστή συνεργασία όλων των αρμόδιων φορέων.

Με την έναρξη, λοιπόν, της φετινής τουριστικής περιόδου, καλώ όλους εσάς να δώσετε ψήφο εμπιστοσύνης στο δικό μας τουριστικό προϊόν, που άλλωστε τη δικαιούται.

Θεόδωρος Γ. Καράογλου
Υπουργός Μακεδονίας και Θράκης

Προηγούμενο άρθροΤΟ ΥΜΑΘ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ 1ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Επόμενο άρθροΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΥΜΑΘ ΜΕ ΤΟΝ ΤΥΝΗΣΙΟ ΠΡΕΣΒΗ κ. TAREK SAADI