Συνέντευξη στο περιοδικό “Τεχνογράφημα” στη δημοσιογράφο Αλεξάνδρα Γούτα

1485306133
1485306133

Τη διαβεβαίωση ότι η κυβέρνηση θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε τα μεγάλα συγκοινωνιακά έργα της Θεσσαλονίκης να είναι έτοιμα μέχρι το 2008, έτος διεξαγωγής της παγκόσμιας έκθεσης EXPO, δίνει στο “Τεχνογράφημα” ο υπουργός Μακεδονίας-Θράκης, Νικόλαος Τσιαρτσιώνης.

Βορειοελλαδίτης και αρχιτέκτων μηχανικός στο επάγγελμα, ο υπουργός ξεκαθαρίζει, πάντως ότι η Θεσσαλονίκη έχει ανάγκη από τα υπεσχημένα μεγάλα έργα, ανεξαρτήτως από το αν θα επιλεγεί -ή όχι- για “οικοδέσποινα” της παγκόσμιας έκθεσης EXPO 2008.

Ο κ. Τσιαρτσιώνης επισημαίνει επίσης ότι, σε περίπτωση μελλοντικής μετεγκατάστασης της ΔΕΘ σε νέο χώρο (αν δηλαδή η διεκδίκηση της EXPO τελεσφορήσει) “θα ήταν δυνατή η ολική ή μερική χρήση της έκτασης που καταλαμβάνει σήμερα για τη δημιουργία χώρων πρασίνου”.

Σε μια εφ´ όλης της ύλης συνέντευξη, ο υπουργός διαβεβαιώνει ότι θα υπάρξει πλήρης και πραγματική συνεργασία με το ΤΕΕ/ΤΚΜ, ενώ μιλάει επίσης για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, για το ρόλο των μηχανικών στα βουλευτικά έδρανα, αλλά και για τη θετική συμβολή που μπορεί να έχει η χώρα μας στις θεμελιακές αλλαγές που επίκεινται στα Βαλκάνια, μετά τη διεύρυνση της Ε.Ε.

1η Η ΕΡΩΤΗΣΗ

Αναλαμβάνετε τα “ηνία” του υπουργείου Μακεδονίας-Θράκης σε μία περίοδο που η Θεσσαλονίκη έχει να αντιμετωπίσει κρίσιμες διεθνείς προκλήσεις, όπως η Ολυμπιάδα (δεδομένου ότι θα είναι ολυμπιακή πόλη) και η EXPO 2008. O χρόνος, όμως, που έχετε στη διάθεσή σας για να δώσετε το προσωπικό σας “στίγμα” στα δύο αυτά εθνικά “στοιχήματα” είναι εκ των πραγμάτων περιορισμένος (αφού οι Ολυμπιακοί πλησιάζουν και η ψηφοφορία για την ΕΧΡΟ γίνεται τον Δεκέμβριο). Ποιες είναι οι άμεσες προτεραιότητές σας στα δύο αυτά πεδία;

Η επιτυχής διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων είναι ένα “εθνικό στοίχημα”, το οποίο όλοι οι Έλληνες θέλουμε να κερδίσουμε και θα το κερδίσουμε. Η επιτυχής διεξαγωγή του μεγαλύτερου και παγκόσμιου αθλητικού γεγονότος δεν είναι προσωπική υπόθεση κανενός, είναι υπόθεση όλων των Ελλήνων, οι οποίοι από την πρώτη στιγμή της διεκδίκησης συστρατεύθηκαν με θέρμη και ενθουσιασμό.

Η Θεσσαλονίκη, ως Ολυμπιακή Πόλη, θα συνεισφέρει σε αυτή την εθνική προσπάθεια φιλοξενώντας τους προκριματικούς αγώνες ποδοσφαίρου. Σε αυτό το πλαίσιο, κινούμαστε όλοι με γνώμονα το συμφέρον της χώρας, την προβολή της, αλλά και την ισχυροποίηση της διεθνούς θέσης της. Το εθνικό εγχείρημα των Ολυμπιακών Αγώνων δεν προσφέρεται ούτε για προσωπικές επιδιώξεις, ούτε για προσωπικές σκοπιμότητες κανενός. Δεν τίθεται λοιπόν, θέμα “προσωπικού στίγματος”, αλλά συλλογικής προσπάθειας και συνδρομής όλων μας.

Όσον αφορά τη διεκδίκηση της EXPO 2008 από τη Θεσσαλονίκη, κύριο μέλημα του πρωθυπουργού κ. Κώστα Καραμανλή και της Κυβέρνησης, είναι να δώσουμε όλοι μαζί τη μάχη της διεκδίκησης με αποφασιστικότητα και συνέπεια, μέχρι τέλους.

Η διοργάνωση της Παγκόσμιας Έκθεσης θα δώσει μία νέα ισχυρή δυναμική στη Θεσσαλονίκη και τη Βόρεια Ελλάδα, δημιουργώντας παράλληλα, νέες προοπτικές διεθνούς συνεργασίας της Ελλάδας με την Παγκόσμια Κοινότητα.

Και σε αυτή την προσπάθεια απαιτείται συναίνεση και συστράτευση όλων. Η θετική έκβαση του “αγώνα” διεκδίκησης της EXPO 2008, θα είναι μία μεγάλη επιτυχία που θα ανήκει σε όλους τους Έλληνες. Σε αυτή την εθνική και συλλογική προσπάθεια, το Υπουργείο Μακεδονίας – Θράκης λειτουργεί συντονιστικά με τα υπόλοιπα Υπουργεία, που συμμετέχουν στη Διυπουργική Επιτροπή Διεκδίκησης, προκειμένου να χαραχθούν οι αναγκαίες πολιτικές και να αναληφθούν οι απαραίτητες πρωτοβουλίες και δράσεις για την επιτυχή κατάληξη της όλης προσπάθειας.

2η ΕΡΩΤΗΣΗ

Ο προκάτοχός σας, Χάρης Καστανίδης και η προηγούμενη κυβέρνηση είχαν δεσμευτεί ότι τα έργα υποδομών που θα εξυπηρετήσουν την ΕΧΡΟ επρόκειτο να γίνουν ανεξαρτήτως από το αν η πόλη θα αναλάβει τελικά την έκθεση. Είναι αντίστοιχη και η δική σας πρόθεση;

Βούληση του Πρωθυπουργού κ. Κώστα Καραμανλή και της Κυβέρνησης είναι να μπει άμεσα η Θεσσαλονίκη και η Βόρεια Ελλάδα σε “τροχιά ανάπτυξης”. Αυτό αποτυπώνεται, με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο, και στις προγραμματικές εξαγγελίες της Κυβέρνησης.

Η πόλη έχει ανάγκη από μεγάλα έργα υποδομής, με ή χωρίς την Παγκόσμια Έκθεση. Τα έργα θα δρομολογηθούν στην πόλη, γιατί αυτό πλέον είναι αναγκαιότητα και απαραίτητη προϋπόθεση για την ανάπτυξή της.

3η ΕΡΩΤΗΣΗ

Από την ενημέρωση που είχατε μέχρι στιγμής, πόσο αισιόδοξος είσαστε ότι η Θεσσαλονίκη θα επικρατήσει στον αγώνα δρόμου για την ΕΧΡΟ και ποιον ρόλο μπορεί να διαδραματίσει προς αυτή την κατεύθυνση η διπλωματία; Πιστεύετε ότι αν η πόλη μας αναλάβει τελικά την ΕΧΡΟ θα καταφέρει να τη διοργανώσει με επιτυχία;

Η 18η Απριλίου ήταν ημερομηνία “σταθμός” για την πορεία διεκδίκησης από τη Θεσσαλονίκη, της Παγκόσμιας Έκθεσης EXPO 2008. Τα μέλη της Ελεγκτικής Επιτροπής του Διεθνούς Γραφείου Εκθέσεων, ΒΙΕ, τα οποία επισκέφθηκαν τη χώρα μας , προχώρησαν στην ενδελεχή εξέταση και αξιολόγηση του Φακέλου Υποψηφιότητας της Θεσσαλονίκης.

Στην Αθήνα, οι υψηλόβαθμοι διπλωμάτες του ΒΙΕ είχαν την ευκαιρία να συναντηθούν με την πολιτειακή και πολιτική ηγεσία της χώρας μας. Διαπίστωσαν την αμέριστη στήριξη της Ελληνικής Κυβέρνησης για τη διεκδίκηση της EXPO 2008, δια στόματος του Πρωθυπουργού κ. Κώστα Καραμανλή, αλλά και το κλίμα εθνικής σύμπνοιας, από τους αρχηγούς και τις αντιπροσωπείες των κομμάτων της Βουλής.

Παρόμοιο κλίμα εθνικής συστράτευσης και ομοψυχίας διαπίστωσαν τα μέλη του ΒΙΕ και στις επαφές τους με τον επιχειρηματικό κόσμο της χώρας, με τους εκπροσώπους των κοινωνικών και παραγωγικών φορέων της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, αλλά και με τους ανθρώπους των Γραμμάτων και των Τεχνών.

Στη Θεσσαλονίκη, κατά τις επίσημες παρουσιάσεις, τα μέλη του ΒΙΕ αποκόμισαν θετικές εντυπώσεις από το Φάκελο Υποψηφιότητας, όπως διαπιστώνεται από τις δημόσιες δηλώσεις, τόσο της Προέδρου της Ελεγκτικής Επιτροπής Κάρμεν Σιλβέν, όσο και των μελών στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

Η Υποψηφιότητα της Θεσσαλονίκης διαθέτει μία πλειάδα συγκριτικών πλεονεκτημάτων με κυρίαρχα: το προτεινόμενο θέμα “ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ – TERRA MATER”, τη γεωπολιτική της θέση στη ΝΑ Ευρώπη και την Ανατολική Λεκάνη της Μεσογείου και τη μακραίωνη πολιτιστική της κληρονομιά.

Αυτό το θετικό κλίμα αισιοδοξούμε ότι θα το “εισπράξουμε” έμπρακτα, με την εισήγηση της Ελεγκτικής Επιτροπής υπέρ της Υποψηφιότητας της Θεσσαλονίκης, τον Ιούνιο στο Παρίσι στη Γενική Συνέλευση των 92 χωρών του ΒΙΕ.

Από τον Ιούνιο έως τον Δεκέμβριο απαιτείται ένας διπλωματικός μαραθώνιος, προκειμένου να πείσουμε τις 92 χώρες μέλη του ΒΙΕ να ψηφίσουν τη δική μας πρόταση, αναδεικνύοντας τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Υποψηφιότητας μας. Από τη “μάχη” των εντυπώσεων, την οποία έχουμε κερδίσει, πρέπει να περάσουμε στη “μάχη” της διπλωματικής σκακιέρας και εκεί απαιτούνται λεπτοί χειρισμοί, προσεκτικές κινήσεις και συντονισμένες δράσεις.

4η ΕΡΩΤΗΣΗ

· Κατά την τελετή παράδοσης-παραλαβής του ΥΜΑ-Θ αναφέρατε ότι ένας από τους βασικούς στόχους σας είναι η περιφερειακή σύγκλιση. Οι Θεσσαλονικείς και γενικά οι Βορειοελλαδίτες, ωστόσο, έχουν στο παρελθόν λάβει πολλές υποσχέσεις, εκ των οποίων αρκετές δεν είχαν αντίκρισμα στην πράξη. Πώς σκοπεύετε να τους πείσετε ότι τα πράγματα θα αλλάξουν και πως το άνοιγμα της “ψαλίδας” με την Αττική επιτέλους θα κλείσει;

Κύριο μέλημα του Πρωθυπουργού κ. Κώστα Καραμανλή και της νέας διακυβέρνησης από τη ΝΔ είναι: ανάπτυξη, ευημερία και ίσες ευκαιρίες για όλους τους πολίτες, απελευθέρωση και αξιοποίηση της δυναμικής που “κρύβουν” μέσα τους όλοι οι Έλληνες, χωρίς προκαταλήψεις και διαχωριστικές γραμμές.

Με βάση αυτή τη λογική, για την οποία αγωνιστήκαμε όλοι σκληρά και αποφασιστικά, όραμά μας είναι να υλοποιήσουμε όλες εκείνες τις πολιτικές, οι οποίες θα αποδείξουν στους πολίτες της Μακεδονίας και Θράκης ότι η Πολιτεία βρίσκεται στο πλευρό τους.

Θα προτάξουμε άμεσα:

· Την έναρξη ή και ολοκλήρωση των μεγάλων έργων στο μητροπολιτικό κέντρο της Θεσσαλονίκης.

· Τη διεκδίκηση της Υποψηφιότητας της Παγκόσμιας Έκθεσης EXPO 2008.

· Την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, ειδικά στις παραμεθόριες περιοχές, με γενναία κίνητρα.

· Την αναδιάρθρωση του αγροτικού τομέα, με επίκεντρο την ανταγωνιστικότητα των ελληνικών προϊόντων.

· Την οργάνωση του 12μηνου τουρισμού και εναλλακτικού τουρισμού, αξιοποιώντας το φυσικό και πολιτιστικό πλούτο της κάθε περιοχής.

· Την οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης και συνεργασίας με τις χώρες της Βαλκανικής και της ΝΑ Ευρώπης.

5Η ΕΡΩΤΗΣΗ

· Πώς σκοπεύετε να κινηθείτε στο πεδίο της ενίσχυσης των σχέσεων της Θεσσαλονίκης με τη βαλκανική γειτονιά της; Σε ποια πεδία πιστεύετε ότι ανοίγουν οι πιο “βατοί” δρόμοι για την ανάπτυξη συνεργασίας; Πιστεύετε ότι επετεύχθη ο στόχος για την ανάδειξη της πόλης μας σε μητροπολιτικό κέντρο των Βαλκανίων;

Η σταθερoποίηση της εσωτερικής κατάστασης και η πορεία προς τη δημοκρατική ομαλότητα όλων των χωρών της Βαλκανικής είναι πρώτιστο μέλημα μας. Θα είμαστε σε συνεχή συνεργασία, προκειμένου να συνεισφέρουμε προς αυτή την κατεύθυνση.

Tα Bαλκάνια, λόγω κυρίως της προσέγγισής τους με την Ευρώπη των “25”, θα εισέλθουν την προσεχή περίοδο σε διαδικασία θεμελιακών μεταβολών.

H μεγάλη πρόκληση για τη χώρα μας στην επόμενη δεκαετία, είναι να συμβάλει θετικά στη διαδικασία αυτών των ριζικών αλλαγών. Στρατηγικός μας στόχος είναι να βελτιωθεί συνολικά το τοπίο γύρω από τα σύνορα της Ελλάδας.

Mε την ανάληψη πρωτοβουλιών πρέπει να διαμορφωθεί στην περιοχή ένας χώρος συνεργασίας, που να θεμελιώνεται στην καλή γειτονία, στο απαραβίαστο των συνόρων, στην ειρηνική επίλυση των διαφορών και στο σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, των δημοκρατικών αξιών και του κράτους δικαίου.

6η ΕΡΩΤΗΣΗ

Το έργο του μετρό εντάχθηκε από την προηγούμενη κυβέρνηση στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ), ενώ η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) γνωστοποίησε πρόσφατα ότι δεν έχει βγάλει το έργο από την ατζέντα των πιθανών προς χρηματοδότηση project. Πώς σκοπεύετε να κινηθείτε σε αυτό το πεδίο, αλλά και στην υπόθεση της υποθαλάσσιας; Θα έχει η Θεσσαλονίκη μετρό και υποθαλάσσια το 2008; Αν όχι, πώς θα αντιμετωπιστεί η αυξημένη ζήτηση μεταφορών κατά την περίοδο της EXPO, εφόσον η πόλη την αναλάβει;

Η Κυβέρνηση δια στόματος του ίδιου του πρωθυπουργού έχει επισημάνει, σε όλους τους τόνους, την πρόθεση και την αποφασιστικότητά της για τη “διάχυση” της ανάπτυξης σε όλη την περιφέρεια.

Στη Θεσσαλονίκη, τη συμπρωτεύουσα της Επικράτειας, την αποκαλούμενη Μητρόπολη των Βαλκανίων, την καρδιά της Βόρειας Ελλάδας, είναι αναμφισβήτητο το γεγονός ότι δεν υλοποιήθηκε κανένα από τα αποκαλούμενα έργα ζωτικής σημασίας.

Μετρό, υποθαλάσσια αρτηρία, θαλάσσια συγκοινωνία, κυκλοφοριακό πρόβλημα, χώροι στάθμευσης παραμένουν στα “χαρτιά”.

Η δημιουργία υποδομών στη Βόρεια Ελλάδα είναι το μεγάλο στοίχημα της Κυβέρνησης στο πλαίσιο της Νέας Πολιτικής μας. Το ΥΜΑ-Θ σε συνεργασία με τους φορείς της πόλης και του νομού, βρίσκεται σε συνεχή επαφή με το ΥΠΕΧΩΔΕ, εξετάζοντας όλες τις δυνατότητες και σε σύντομο χρονικό διάστημα θα υπάρξουν και σχετικές εξαγγελίες.

Καλό θα ήταν, για την ομαλή διεξαγωγή της EXPO 2008, να είχαμε έτοιμα τα μεγάλα συγκοινωνιακά έργα για το 2008. Από πλευρά μας, θα καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια προς αυτή την κατεύθυνση.

7η ΕΡΩΤΗΣΗ

Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έχει συμπεριλάβει επτά μηχανικούς στο υπουργικό συμβούλιο, ενώ στα έδρανα της Βουλής οι μηχανικοί όλων των κομμάτων ανέρχονται σε 44 (καταλαμβάνοντας τη δεύτερη θέση στον “χάρτη” των επαγγελμάτων των βουλευτών). Πώς ερμηνεύετε την ισχυρή παρουσία μηχανικών στο Κοινοβούλιο και τι πιστεύετε ότι μπορούν να προσφέρουν στη χώρα, ανεξαρτήτως κομματικής “απόχρωσης”;

Ο μηχανικός, τόσο εξ αιτίας του εύρους των γνώσεων και εφοδίων που αποκτά στη περίοδο των σπουδών του, όσο και -κύρια- εξ αιτίας της πολισχιδούς και πολυδιάστατης δραστηριότητας του στο χώρο της εργασίας του, αποτελεί σημαντικότατη μονάδα του παραγωγικού ιστού της κοινωνίας.

Οι Έλληνες μηχανικοί στη πλειονότητά τους, αποτελούν ένα σύνολο πολιτικοποιημένων ατόμων, οι γνώσεις, η εμπειρία και ο ρόλος των οποίων τα έχει καταξιώσει μεταξύ των πολιτών της χώρας. Η μεγαλύτερη σε αριθμό παρουσία τους στα έδρανα της σημερινής Βουλής αφενός θα αυξήσει τον ορθολογισμό στη διαχείριση των τακτικών και έκτακτων καταστάσεων, στη διαμόρφωση νέων και την αναθεώρηση παλαιών νόμων και στη κρίση των πράξεων και παραλείψεων της εκτελεστικής εξουσίας και αφετέρου θα ικανοποιήσει την ανάγκη της επαρκούς εκπροσώπησης στο κοινοβουλίου του κλάδου των μηχανικών, με δεδομένη την από όλες τις πλευρές διατυπωθείσα ανάγκη για την επαναδιατύπωση του νομικού πλαισίου άσκησης του επαγγέλματος του μηχανικού σε όλους τους τομείς (κατασκευαστικού, μελετητικού, κ.λ.π).

Οι μηχανικοί από τη φύση της δουλειάς τους, από εμπειρία, από παράδοση, εμπλέκονται σε όλες τις εκφάνσεις της οικονομικής και κοινωνικής ζωής της χώρας. Είναι άνθρωποι της δημιουργίας και της δράσης. Αυτή καθαυτή η εργασία τους διαμορφώνει την αναπτυξιακή πορεία της χώρας και την ποιότητα ζωής των πολιτών. Η κυβέρνηση της Ν.Δ. χρησιμοποιώντας στη σύνθεση της ένα σημαντικό αριθμό μηχανικών, δίδει το στίγμα της που δεν είναι άλλο από την προσπάθεια αποκατάστασης του ελλείμματος ανάπτυξης που βιώνουμε ιδιαίτερα στη περιφέρεια, με τη παραγωγή άρτιου τεχνικά και ωφέλιμου οικονομικά και κοινωνικά έργου.

8η ΕΡΩΤΗΣΗ

Το ΤΕΕ/ΤΚΜ έχει προτείνει τη μελλοντική αξιοποίηση των εκτάσεων της ΔΕΘ και του Γ’ Σώματος ως χώρων πρασίνου και μητροπολιτικών πάρκων. Παράλληλα, έχει επανειλημμένως τονίσει ότι τα στρατόπεδα της Θεσσαλονίκης επιβάλλεται να γίνουν χώροι πρασίνου. Ως μηχανικός και ο ίδιος, πώς σχολιάζετε αυτές τις προτάσεις;

Όχι μόνον ως μηχανικός αλλά και ως απλός κάτοικος πλέον αυτής της πόλης, διαπιστώνω την ανάγκη που υπάρχει στο ευρύτερο πολεοδομικό συγκρότημα (ΕΠΣ) της Θεσσαλονίκης για περισσότερο πράσινο, για περισσότερο ελεύθερο χώρο και για καλύτερη ποιότητα ζωής.

Με την έννοια αυτή κάθε προσπάθεια για αξιοποίηση χώρων (επομένως και των στρατοπέδων) εντός του ΕΠΣ προς τη κατεύθυνση δημιουργίας χώρων πρασίνου και μητροπολιτικών πάρκων θα πρέπει να υλοποιηθεί. Είμαι σίγουρος ότι οι προτάσεις του ΤΕΕ/ΤΚΜ θα είναι και τεχνικά άρτιες και τεκμηριωμένες ώστε να αποτελέσουν τη βάση για τον λεπτομερή σχεδιασμό και τη χωροθέτηση ζωνών αστικού πρασίνου.

Στην περίπτωση μελλοντικής μετεγκατάστασης της ΔΕΘ σε νέο χώρο (επιτυχής κατάληξη της διεκδίκησης της EXPO), πράγματι θα ήταν δυνατή η ολική ή η μερική χρήση της έκτασης που καταλαμβάνει σήμερα για τη δημιουργία χώρων πρασίνου. Με το ίδιο σκεπτικό θα μπορούσαν να διαμορφωθούν οι ανοικτοί χώροι του Γ’ Σ.Σ. σε ζώνες πρασίνου, ώστε να δημιουργηθεί το μητροπολιτικό άλσος της Θεσσαλονίκης με τη διείσδυση του δάσους στη πόλη ( δάσος Σειχ -Σού, ΑΠΘ, Γ’ Σ. Σ., πιθανά η ΔΕΘ, Πεδίον Άρεως, ΧΑΝΘ).

Όμως αυτές είναι προτάσεις και σκέψεις και θα πρέπει στο κατάλληλο χρόνο να μελετηθούν σωστά και να συμπεριληφθούν στα σχέδια για βιώσιμη ανάπτυξη και λειτουργική αναμόρφωση (νέο ρυθμιστικό σχέδιο) της ΕΠΣ Θεσσαλονίκης που προτείνονται προς υλοποίηση

9η ΕΡΩΤΗΣΗ

Σε ποια θα μπορούσε να αναπτυχθεί συνεργασία μεταξύ του ΥΜΑ-Θ και του ΤΕΕ/ΤΚΜ; Γενικώς, σκοπεύετε να αξιοποιήσετε στον σχεδιασμό σας τις καίριες προτάσεις και επισημάνσεις που μπορεί να καταθέσει το ΤΕΕ, ως θεσμοθετημένος τεχνικός σύμβουλος της Πολιτείας;

Όπως έχει αποτυπωθεί και από τις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης, το ΥΜΑΘ μπορεί να αποτελέσει ένα “στρατηγείο” για το σχεδιασμό της πραγματικής και αειφόρου ανάπτυξη της Μακεδονίας και της Θράκης.

Στην κατεύθυνση αυτή, και δεδομένου ότι το ΤΕΕ αποτελεί θεσμικά τον Τεχνικό Σύμβουλο της Πολιτείας, θα υπάρξει πλήρης και πραγματική συνεργασία με το ΤΕΕ/ΤΚΜ, όπως και με τα λοιπά παραρτήματα του ΤΕΕ των άλλων περιφερειών της ζώνης ευθύνης του ΥΜΑΘ.

Σκοπός μας είναι να περάσουμε από τις αναχρονιστικές αντιλήψεις στις νέες και σύγχρονες πρακτικές, προκειμένου να ανατρέψουμε την αίσθηση της αναποτελεσματικότητας που έχει δημιουργήσει ο τρόπος διακυβέρνησης των τελευταίων ετών. Επιδιώκουμε την αγαστή συνεργασία προκειμένου να δημιουργήσουμε μαζί τις προϋποθέσεις της κάλυψης του περιφερειακού αναπτυξιακού ελλείμματος εγκαθιδρύοντας ενδογενή και αειφόρο ανάπτυξη με μακροπρόθεσμη προοπτική.


Προηγούμενο άρθροΑρθρο του ΥΜΑ-Θ κ. Νίκου Τσιαρτσιώνη στο περιοδικό του Β.Ε.Θ.(Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης)
Επόμενο άρθροΣυνέντευξη ΥΜΑ-Θ Νίκου Τσιαρτσιώνη στην εφημερίδα “City Press” και στο δημοσιογράφο Μακάριο Λαζαρίδη