Ο κ. Υπουργός ενημερώθηκε από την Διευθύντρια κ. Μαρία Βαριάμη και τους προϊστάμενους των τμημάτων, για ζητήματα που αφορούν τις κτιριακές εγκαταστάσεις, την πληρότητα στελέχωσης από πλευράς προσωπικού, αλλά και τις νέες υπηρεσίες που θα προσφέρει μέσα σε λίγους μήνες το ΙΚΑ.
Ο Υπουργός Μακεδονίας-Θράκης κ. Σταύρος Καλαφάτης αφού περιηγήθηκε σε τμήματα του υποκαταστήματος και συνομίλησε με υπάλληλους αλλά και πολίτες, τόνισε μεταξύ άλλων:
«Έγινε από πλευράς προϊσταμένων μια ενημέρωση για την υπηρεσία. Ο χρόνος αναμονής εξυπηρέτησης των πολιτών που είναι και το κύριο μέλημα μου ,βρίσκεται σε ικανοποιητικό επίπεδο, αφού ο μέσος όρος της αναμονής δεν ξεπερνά τα 30 λεπτά, γεγονός ικανοποιητικό. Εξίσου σημαντικό είναι, ότι προχωρά το ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα που θα ξεκινήσει τους επόμενους μήνες και θα διευκολύνει σε μεγάλο βαθμό τον πολίτη μέσω τη νέας τεχνολογίας. Βεβαίως συζητήσαμε τις συνθήκες βελτιώσεις εργασίας του προσωπικού, κάτι που έχει αντίκτυπο στις υπηρεσίες που παρέχονται στους πολίτες. Τέθηκαν ζητήματα που αφορούν τις κτιριακές εγκαταστάσεις και τη στελέχωση, η αντιμετώπιση των οποίων σε ένα βαθμό έχει δρομολογηθεί. Αναφορικά με ελλείψεις γιατρών και καθυστερήσεις των ραντεβού σε κάποια υποκαταστήματα του ΙΚΑ, πιστεύω ότι ένα μεγάλο μέρος του προβλήματος μπορεί να λυθεί, με μια έγκυρη εκστρατεία ενημέρωσης που θα απαντά σε ζητήματα σχετικά με εκπροσώπους της τρίτης ηλικίας.»
Αμέσως μετά ο κ. Υπουργός συνοδευμένος από τον Γενικό Γραμματέα του ΥΜΑΘ κ. Λουκά Ανανίκα επισκέφτηκε τα γραφεία του Ε´ Δημοτικού Διαμερίσματος στη συμβολή των οδών Βασ. Όλγας και Μαρτίου.
Ο Υπουργός Μακεδονίας-Θράκης κ. Σταύρος Καλαφάτης αφού ενημερώθηκε από τον κ. Παναγιώτη Αστεριάδη πρόεδρο το Ε´ Δημοτικού Διαμερίσματος του Δήμου Θεσσαλονίκης για τις υπηρεσίες που παρέχονται στους πολίτες, συνομίλησε με υπαλλήλους και πολίτες και επεσήμανε:
«Με ικανοποίηση διαπιστώνω ότι χρόνος αναμονής εξυπηρέτησης των πολιτών είναι ελάχιστος, περίπου 10 λεπτά για την έκδοση πιστοποιητικών και άλλων εγγράφων για τα οποία έχει εξουσιοδοτηθεί από τον Δήμο Θεσσαλονίκης, το Ε’ Δημοτικό Διαμέρισμα. Αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό, εάν αναλογιστεί κανείς ότι η περιοχή που καλύπτει το Ε’ Δημοτικό Διαμέρισμα αφόρα 120.000 πολίτες. Παράλληλα είχα και μια ενημέρωση σχετικά με τις πολιτιστικές και ψυχαγωγικές εκδηλώσεις που διοργανώνει η υπηρεσία που συντελούν στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των συμπολιτών μας. Διαπίστωσα ότι όλες οι λειτουργιές της υπηρεσίας βρίσκονται σε ικανοποιητικό επίπεδο».