O κ. Υπουργός συνομίλησε και αντάλλαξε ευχές με καταστηματάρχες και εργαζόμενους, που τον ευχαρίστησαν για την πρωτοβουλία του.
Αμέσως μετά την επίσκεψη ο Υπουργός Μακεδονίας Θράκης κ. Σταύρος Καλαφάτης δήλωσε:
«Επισκέφθηκα σήμερα τις Μικρομεσαίες Εμπορικές Επιχειρήσεις της Εγνατίας που λειτουργούν υπό αντίξοες συνθήκες λόγω των αναγκαίων έργων κατασκευής του Μετρό. Με ικανοποίηση διαπιστώνω ότι η δράση που αναλάβαμε για τη στήριξή τους, στο πλαίσιο του Προγράμματος Κοινωνικής Αρωγής του Υπουργείου Μακεδονίας – Θράκης, έχει άμεσα αποτελέσματα. Αποτελέσματα οικονομικά και κυρίως ψυχολογικά, για τους εμπόρους και τους εργαζόμενους στις συγκεκριμένες επιχειρήσεις. Το Πρόγραμμα Κοινωνικής Αρωγής του ΥΜΑΘ, συνολικού ύψους 500.000 ευρώ, ξεκίνησε με τη συνδυαστική δράση στήριξης Πολύτεκνων Οικογενειών και των εν λόγω επιχειρήσεων, με ποσό 30.000 ευρώ, υπό μορφή διατακτικών που οι Πολύτεκνοι εξαργυρώνουν στα συγκεκριμένα καταστήματα. Άλλες 30.000 ευρώ θα διατεθούν για τον ίδιο σκοπό το φθινόπωρο. Είναι αναμφισβήτητο, ότι το έργο του Μετρό θα ωφελήσει την πόλη και όλους τους Θεσσαλονικείς, αντιμετωπίζοντας κυκλοφοριακά και περιβαλλοντικά προβλήματα. Λίγοι όμως, και κυρίως οι μικρομεσαίοι που δραστηριοποιούνται κοντά στα εργοτάξια υφίστανται περισσότερο τις πρόσκαιρες συνέπειες από την κατασκευή του. Με την δράση μας, θέλουμε να δείξουμε σ` αυτούς τους μικρομεσαίους επιχειρηματίες ότι η Πολιτεία είναι έμπρακτα και αποτελεσματικά κοντά τους σε μια περίοδο που η ψυχολογία είναι ιδιαίτερα σημαντική στη συνολική προσπάθεια εξόδου από την οικονομική κρίση».
Από την πλευρά του ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης κ. Κωνσταντίνος Χαντζαρίδης δήλωσε:
«Στο πρόγραμμα έχουν ενταχτεί 180 καταστήματα από τα 204 αυτής της ζώνης στην οδό Εγνατία. Από τις 150 πρώτες διαταχτικές που καλύπτουν αυτό το πακέτο των 30.000 ευρώ οι πρώτες δεκάδες, περίπου 35 , έχουν ήδη εξαργυρωθεί στα καταστήματα της περιοχής.
Τις επόμενες ημέρες αναμένουμε μεγαλύτερο αριθμό.
Αποτελεί σημαντική πρωτοβουλία του κ. Υπουργού ιδιαίτερα για την ψυχολογία της αγοράς που τη περίοδο αυτή χρειάζεται κάθε μορφή τόνωσης που είναι διαθέσιμη».