Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ – ΘΡΑΚΗΣ Κ. ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΣΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΟΛΘ Α.Ε.

ypes press002
ypes press002
Ο υπουργός Μακεδονίας – Θράκης κ. Γιώργος Καλαντζής, το μεσημέρι της Πέμπτης 15 Ιουνίου 2006, παρέστη στην Τακτική Γενική Συνέλευση της ΟΛΘ Α.Ε που πραγματοποιήθηκε στην Αποθήκη Δ´, της Α´ προβλήτας, του Λιμένα Θεσσαλονίκης.

Ο κ. Καλαντζής αφού συνεχάρη τη διοίκηση του ΟΛΘ για την αποτελεσματικότητα και την μεθοδικότητά της τόνισε ότι «το 2005 ήταν έτος “σταθμός” για την κερδοφορία του ΟΛΘ, με αύξηση του κύκλου εργασιών αλλά και του φορτίου που διακινείται. Τα στοιχεία του πρώτου τριμήνου του 2006 είναι εξίσου ενθαρρυντικά και οδηγούν σε ασφαλή συμπεράσματα ότι και το φετινό έτος θα κλείσει με σημαντικά κέρδη για την εταιρία. Αυτό είναι αποτέλεσμα στρατηγικής στόχευσης, ρεαλιστικών πολιτικών και ορθής διαχείρισης».

Ο υπουργός Μακεδονίας – Θράκης αναφέρθηκε στη σημασία της ανάπτυξης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης επισημαίνοντας ότι “ο στόχος της κυβέρνησης αλλά και ο στόχος της διοίκησης του ΟΛΘ είναι κοινός. Θέλουμε  να αναδείξουμε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής μας, προκειμένου να διεκδικήσουμε επάξια για την περιοχή μας, για τη Βόρεια Ελλάδα, το ρόλο που της αξίζει στη ΝΑ Ευρώπη και την Ανατολική Μεσόγειο. Αυτός ο στόχος δεν μπορεί να υλοποιηθεί χωρίς την ανάπτυξη και ισχυροποίηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης”.

Ο κ. Καλαντζής τόνισε επίσης τη μεγάλη σημασία των νέων έργων υποδομής αλλά και των σύγχρονων στρατηγικών στοχεύσεων της ΟΛΘ ΑΕ, που δημιουργούν δυναμικές αναπτυξιακές προοπτικές για τη Θεσσαλονίκη και τη Βόρεια Ελλάδα. «Μετά από μία 10ετία καθυστερήσεων, ήδη η επέκταση του 6ου Προβλήτα ξεκινά άμεσα και ολοκληρώνεται το πολύ σε τρία χρόνια. Ένα έργο στρατηγικής σημασία, καθώς θα διπλασιάσει τη σημερινή δυνατότητα εξυπηρέτησης κοντέινερ. Ήδη, μετά και το ταξίδι του πρωθυπουργού στην Κίνα, υπάρχει ισχυρό ενδιαφέρον Κινεζικών εταιριών θαλάσσιων μεταφορών, για τη χρησιμοποίηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, ως πύλης εισόδου προϊόντων που προέρχονται από την Ασία και την Άπω Ανατολή προς τη ΝΑ Ευρώπη και τη Μαύρη Θάλασσα. Παράλληλα, με την εγκατάσταση του LOGISTIC CENTER, της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, εντός της χερσαίας ζώνης του λιμένος, υλοποιείται ο στόχος να αποτελέσει  διαμετακομιστικό σημείο αναφοράς, καθώς συνδυάζει δυνατότητα χρήσης τριών μεταφορικών μέσων, πλοίο – φορτηγό – τρένο. Η εγκατάσταση ξεκινά εντός 6μηνου όπως και η προσπάθεια ένταξης στον αναπτυξιακό νόμο ενώ ταυτόχρονα γίνεται πρόσκληση για συνεργασία σε εξειδικευμένες εταιρίες του χώρου».

Αναφερόμενος στα συγκριτικά πλεονεκτήματα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης ο κ. Καλαντζής υπογράμμισε ότι «σήμερα η Θεσσαλονίκη και το λιμάνι της είναι έτοιμη όσο ποτέ για το άλμα στο μέλλον. Ο ΟΛΘ είναι το ευρωπαϊκό λιμάνι των Βαλκανίων,  είναι  το πρώτο εξαγωγικό και διαμετακομιστικό λιμάνι της χώρας, αποτελεί τη θαλάσσια πύλη της Βαλκανικής ενδοχώρας και ταυτόχρονα είναι το πλησιέστερο λιμάνι της ευρωπαϊκής ένωσης στις χώρες της ΝΑ Ευρώπης και της Παρευξείνιας Ζώνης.  Είναι ενεργό και ισότιμο μέλος διεθνών οργανισμών, κατέχει πλεονεκτική γεωγραφική θέση πάνω στον άξονα της Εγνατίας οδού και θεωρείται η κύρια πύλη των Βαλκανίων».

Ολοκληρώνοντας, ο κ. Καλαντζής, τόνισε ότι «αντιλαμβάνεστε λοιπόν πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος που μπορεί να διαδραματίσει ο ΟΛΘ ως “διαμετακομιστικό σημείο αναφοράς” για την ευρύτερη περιοχή αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο. Σε αυτή τη νέα πρόκληση, εργαζόμαστε προκειμένου να κερδίσουμε το στοίχημα. Και θα το κερδίσουμε».

Προηγούμενο άρθροΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ – ΘΡΑΚΗΣ κ. ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΑΛΑΝΤΖΗ 15/06/06
Επόμενο άρθροΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ – ΘΡΑΚΗΣ Κ. ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΑΛΑΝΤΖΗ ΑΠΟ 18 ΕΩΣ 19 / 6 / 06